جناب مدیرکل! از آنجایی که هیچ پستی بدون سفارش دو دستی تقدیم نمی شود خاصه اگر از نهاد دیگری باشد همچون جنابعالی! وقتی چیزی در فضای مجازی درج می شود، تقریبا درست است منتها کم و کیف آن متفاوت است!
کد خبر: ۷۱۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 23 February 2019
تابناک ایلام شورای نویسندگان::امروز در فضای مجازی استان مقاله تمجیدی و ممدوحانه دیدم با عنوان "به بهانه انتقاد اخلاق را زیر سئوال نبریم/حرمت ها را نگه داریم!" از فرهنگی سابق جناب آیت قیصربیگی مدیرکل کنونی روابط عمومی استانداری ایلام. فارغ از متن مقاله بعنوان کسی که معلمان را هدایتگران جامعه می دانم، تاسف خوردم از این که چرا یک معلم سابق بخاطر پستی کوچک این چنین حقایق موجود  جامعه را نفی کند! راستی این قبای پست تا چه اندازه جذابیت دارد که می بایست قلم را در چرخش کسی و جایگاهی بچرخانی که مورد نقد همگان است و در توهم توطئه غوطه ور شود.
 
 جناب مدیرکل ! وقتی سخن از حاشیه ناصواب می زنی یعنی چه؟ کدام حاشیه؟ حاشیه شما و مشاور استاندار هستید یا مردمی که در تقلای نان روز را به شب می رسانند؟ گفته ای این رسانه ها به هر کس که می رسند نیش می زنند، اما نگفتی تو که نوش مایی چه کرده ای! البته نه برای خودت! حداقل برای مردمانت و شهرستان خودت! بگو، ما هم به همان اندک نوش قانع هستیم! گفته ای جنگ روانی و ... واقعا داخل ایلام زندگی نمی کنی یا چشم بصیرت نداری البته حق داری شما که صف گوشت و مرغ و میوه نداری! گفته ای عینک بدبینی برچشم داریم، جناب مدیرکل ما همگی منحرف! شما که روبه راهی و در مسیر درست هستی، خوشبینانه بگو این گرانی سرسام آور کی متوقف می شود! فقط التماس می کنم گردن دو دولت قبل ننداز! یادته قرار بود رونق اقتصادی بیاید چنان و چنین! 
 
گفته ای استاندار شب و روز ندارد ولی ما نمک نشناسیم و تخریب می کنیم! الحق که ذوب شده ای در استاندار! ایشان استانداره معصوم نیست از او قدیس نسازید و این جفا را بر خود و مردمتان روا مدارید! گفته ای در مقابل منافع مردم تعارف ندارد! ببخشید کدام منافع، کدام کشک ، کدام پشم، از چی حرف میزنی! توصیه میکنم به میان مردم بیایید و ازپشت میز فاصله بگیرید تا کمی واقع گرا شوید. گفته ای تحلیل آبدوغ خیاری! خدایی شما تحلیل ماست نعنایی بفرما که بازی باجناق بازی چیست! جریان انتصابات حوزه جنوب شده جوک محافل از کدام انتصاب دفاع میکنی جناب روابط شخصی!
 
فرمایش نموده ای رسانه های استان بازنشستگی والی را در بوق و کرنا کرده اند، شما بفرمایید اصل قضیه چیست؟ چرا شما و مشاور و استاندار از یک جواب شفاف ابا دارید و با رانت و فشار و رابطه در تهران و بر دیوان روز به روز از عمر بازنشستگی ایشان مدام می کاهید! 64 سال سن که واقعی است یا این هم توهم رسانه هاست!
 
نوشته ای انتصاب از اقوام و فامیل، شما خودتان از کدام دسته هستید؟ فامیل نزدیک یا فامیل دور! شما که مرید مروارید بودید! چگونه سلیمانی دشتکی مرادتان شد؟ این همه مذبذب بودن برای یک پستک دنیوی نمی ارزد. کاش همان معلم ورزش می ماندید، صفایش بیشتر بود تا این که بلندگوی ناکارآمدی فرستاده دشتک باشید! نوشته ای کانالی با ادبیات تند و القاب منسوخ!! پس رعایت نکردن آداب جلسه توسط ایشان چیست؟ تحکیم و تذکر به مردم عادی در گردهمایی سرابله، زادگاهت که یادت هست! آنجا خوب است و اینجا بد! آنجا اشکال ندارد و اینجا ادبیات تند است! هر کسی میتواند استاندار را نقد کند و به چالش بکشد که به فرموده امام راحل(ره) مردم ولی نعمتان مسئولانند، چه کسی به شما حق داده که از جانب استاندار به ولی نعمت خود توهین و تهدید کنی! با کدام پشتوانه! پست مدیرکلی چند روزه!!
 
جناب مدیرکل! از آنجایی که هیچ پستی بدون سفارش دو دستی تقدیم نمی شود خاصه اگر از نهاد دیگری باشد همچون جنابعالی! وقتی چیزی در فضای مجازی درج می شود، تقریبا درست است منتها کم و کیف آن متفاوت است! نکند میخواهید منکر دخالت های حاشیه استاندار و مشاورش و نمایندگان در انتصابات شوی، که این دیگر اظهر من الشمس است! نمونه اش باجناق بازی ماه گذشته که نقل رسانه های ملی و استانی است. لطف کن از جانب مردم حرف نزن که پذیرفتنی نیست.
 
جان کلام بقول خودت آنکه تا بیشتر از این مداح و ستایشگر مقامات سیاسی نشده اید به دامان آموزش و پرورش برگردید و در گوشه کلاس به افعال و رفتار امروزتان بیندیشید، خواهید دیدضرر کرده اید!!
واقعیت آن نیست که دوست دارید ببینید، واقعیت آن است که امروز در کف خیابان و بین مردم جریان دارد و میز مدیرکلی حائلی شده است بین شما و این واقعیت! بهتر است این حائل را بردارید، خود بخود تغییر می کنید. دیگر مداحی اشخاص نمی کنید و بجای مدیر روابط عمومی، مدیر روابط شخصی هیچ کس نخواهید شد!!
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خانم حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
جناب وزیر لطفا دستور بده به تیم رسانه ای خود تمام درد دل های معلمان را در کانال ها و شبکه های اجتماعی رصد نمایند تا واقعیت به دستتان برسد.
جناب وزیر میدانی در همایش فرهنگیان گزینشی عمل شد و فقط مدیران و کارکنان اداری ادارات سطح استان رو جمع کردند و معلمان بی خبرا ز حضور شما .
آقای بطحایی عزیز.یک ساعت هم ماندن آقای مدیرکل آموزش وپ خسارت زیان بار و غیرقابل جبرانی بر آموزش وپرورش است که تا ابد مدیون آن خواهید بود

وزیر محترم در آموزش وپ هرج ومرج است و هرکسی بر ای خودش .تمام تصمیمات این نهاد توسط بیرون یا مشاور نماینده جلالی میرزخان یا مشاور استاندار بابادی دردرون توسط مدیرکل در سایه خانم ساختمان شماره ۲ گرفته می شود و پدر آموزش وپ رو دراورده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ریشه معنی استاندار،
یعنی داشتن مردم استان، کل استان را داشتن ، داشتن مردم روستاهای استان، داشتن مردم بخش ها و شهرهای کل استان، داشتن تمام شهرستانهای استان !!!
واما درعمل هیچ ارتباط دست اولی بین استاندار و این حوزه ها که گفتیم وجود ندارد!!!
البته مطابق قرائن و شواهد استاندار محترم با بعضی نمایندگان مردم در مجلس که آراء مردم را به تاراج بردند و بین خانواده ی خود تقسیم نمودند،ارتباط تنگاتنگ‌دارد!!
در آغاز مسئولیت این عزیز جلوی قدوم مبارک اعلی حضرتی ایشان گاو و گوسفند سرمی بریدند!! که این عمل نازیبا و دور از شان مسئول جامعه اسلامی مورد نقد قلیلی از افراد آگاه استان قرار گرفت. و حالا انتظار این حقیر و آحاد مردمی که چشم انتظار عدالت و تعهد مسئولان و مدیرانند، آنست که عزیزان در رکاب این عزیز دم فرو بندند و فقط به دغدغه های خود فکر و عمل کنند.
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
عسل در ایلام گران شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ازروزاول معلوم بود این استاندار کاری برای استان نمیکنه ایشون تسلیم بی چون وچرای نمایندگان اندوآقایی که به عنوان رییس دفتر بهشون تحمیل شده به راحتی اقوام خودشو درپستهای مهم استان جاگذاری کرده مرده شوراصلاحاتی روببرن که هزینه داده ها کنج عزلت جایشان است وپرروها وسینه چاکان ستادهای رقبایشان پست ها رومانندغنیمت جنگی درومیکنند.خدایا یعنی میشه این دوره روحانی ومیرزایی تموم بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
والبته دوسه روزه رون دان (روغن حیوانی )هم نایاب شده هم خیلی گرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار